Agâh Hukuk Danışmanlık ve Arabuluculuk – Avukat Nida KUTTAŞ – Avukat Ahmet YILDIZ

Yabancı Mahkeme Kararlarının Tanıma ve Tenfizi

25 / Mar / 19

Hızla gelişen ve küreselleşen dünyamızda etkileşimler artmıştır. Bu etkileşime bağlı olarak da farklı ülkelerdeki uyuşmazlıkların tarafların kendi ülk

Ödenmeyen Kiralar İçin İki Haklı İhtar Nedeniyle Tahliye Davası

07 / Mar / 19

Ödenmeyen Kiralara İlişkin İki Haklı İhtar Nedeniyle Tahliye Davası TBK’nın 352/2 maddesine göre; kiracı bir yıldan kısa süreli kira sözleşmelerinde

Evlilik Birliğinin Temelinden Sarsılması

26 / Şub / 19

Aile Hukuku - Boşanma Davaları Evlilik Birliğinin Temelinden Sarsılması; Türk Medeni Kanununun 166. Maddesine göre '' Evlilik birliği, ortak hayatı

İşe İade Davaları

21 / Şub / 19

İŞE İADE DAVALARI İşe İade Davalarında Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar; İş sözleşmesinin feshine ilişkin yazılı fesih bildirimi, bu bildirimin işçi

Tapu Tahsis Belgesine Dayalı Tapu İptal ve Tescil Davaları

19 / Şub / 19

GAYRİMENKUL HUKUKUNDAN KAYNAKLANAN DAVALAR TAPU İPTALİ VE TESCİL DAVALARI TAPU TAHSİS BELGESİNE DAYALI TAPU İPTALİ VE TESCİL DAVALARI Bu davada gör

İş Kazasından Kaynaklanan Maddi ve Manevi Tazminat Davası

18 / Şub / 19

Maddi ve Manevi Tazminat Hukuku İŞ KAZASINDAN KAYNAKLANAN MADDİ VE MANEVİ TAZMİNAT DAVASI Öncelikle olayın iş kazası sayılıp sayılmadığı araştırılma

Asker, Polis, Öğretmen, Memur Hukuku Avukatı

16 / Şub / 19

İdare Hukuku Kapsamında Asker, Polis, Öğretmen, Memur Hukuku 657 sayıl Devlet Memurları Kanununa Göre Memur Sınıfları Toplamda 12'dir. Bunlar; Genel

Şanlıurfa Maddi ve Manevi Tazminat Hukuku Avukatı

15 / Şub / 19

Maddi ve Manevi Tazminat Hukuku Agâh Hukuk Danışmanlık & Arabuluculuk olarak Maddi ve Manevi Tazminat Hukukuna ilişkin tazminat davalarında; Traf

İnternet de Sosyal Medya Üzerinden Hakaret Suçu

14 / Şub / 19

Türk Ceza Kanununda Hakaret Suçu Hakaret suçu, TCK md. 125-131 arasında şerefe karşı suçlar başlığı altında düzenlenmiştir. Hakaret suçu iki farkl

Şanlıurfa İcra Avukatı

13 / Şub / 19

İcra Avukatı - İcra ve İflas Hukuku Agâh Hukuk Danışmanlık & Arabuluculuk, Türkiye’nin her yerinde gerçek veya tüzel kişi müvekkillerimizin alaca

Tahliye Taahhüdü Nedeniyle Tahliye Davası

11 / Şub / 19

Tahliye Taahhüdü Nedeniyle Tahliye Davası TMK 352/1.maddesine göre kiralananın tesliminden sonra kiracı taşınmazı belirli bir tarihte tahliye etmeyi